Follow:
Kecantikan

Tips Dapatkan Kulit Lembut Dan Gebu Macam Artis Korea

Assalamualaikum

Anda suka tengok drama korea? Ros pun suka. Selain suka dengar bahasa korea, Ros suka dengan kecantikan mereka lebih-lebih lagi dengan kulit licin dan gebu. Ramai yang nak kulit macam artis korea kan. Tapi tak perlu lah sampai buat pembedahan plastik.

 

Ros pernah tengok satu drama korea bertajuk Before And After Plastic Surgery. Dalam drama tu ada tunjuk macam mana diorang buat pembedahan plastik tu. Ngeri tau.

 

Ros nak kongsikan cara yang lebih selamat daripada pembedahan untuk dapatkan kulit cantik dan gebu.

 

tips-dapatkan-kulit-lembut-dan-gebu

 

Tips Dapatkan Kulit Cantik Dan Gebu:

  • Tomato:

Ambil sebiji tomato yang dah masak. Lenyek dengan sudu. Sapu di bahagian muka. Biarkan kering sehingga 20 minit. Bilas dengan air bersih.

 

  • Limau Nipis:

Ambil sebiji limau nipis. Belah dua. Gosok ke seluruh badan terutamanya kawasan pelipat. Bilas dengan air bersih.

 

  • Manjakani

Ambil segenggam manjakani. Rebus dalam periuk tanah sehingga mendidih dan pekat. Bila dah suam, sapu ke seluruh wajah kecuali kawasan mata. Biarkan kering. Cuci dengan air bersih.

 

  • Energizing Soy Protein, Vitamin C Sustained Release dan Vitamin E

Energizing Soy Protein merupakan sumber protein daripada kacang soya Non-GMO yang tidak diubah genetiknya. Protein merupakan makanan sel dan tisu badan kita. Bila sel menerima cukup protein, maka sel pun akan sihat. Bila sel sihat, kulit pun akan cantik berseri.

 

Vitamin C Sustained Release pula akan membekalkan 100mg Vitamin C ke dalam badan kita selama 5 jam dengan teknologi pelepasan masanya. Jadi, badan kita akan sentiasa menerima bekalan Vitamin C untuk melindungi kulit daripada radikal bebas.

 

Vitamin E membantu memudarkan parut dan melembapkan kulit.

 

Jom tengok testimoni Sis Suzie Ardiana:

testimoni-kulit-lembut-dan-gebu

Perkongsian Sis Suzie:

Testimoni diri sendiri..

Ingat lagi tahun 2011/2012 muka ni berminyak, berjerawat dan berparut. Masa tu hanya fikir nak kulit bersih dengan produk kecantikan luaran. Tapi tak menunjukkan sebarang kesan. Guna produk jenama yang bagus pun kalau kulit dalaman tak sihat, memang sukar nak nampakkan kesan.

Lepas kenal Shaklee, baru sedar nak kulit cantik di luar, sel dan tisu dalam kulit perlu sihat dahulu.

Semenjak amalkan set kecantikan kulit tahun 2012, kesihatan kulit saya semakin baik, parut msemakin pudar dan takde lagi jerawat.

Anda perlu cuba!

 

Seperti yang Sis Suzie katakan, nak kulit yang cantik di luar, eloklah perbaiki daripada dalam. Yang paling penting, bekalkan protein yang cukup untuk kulit anda.

 

Hubungi Ros di 019-367 3245 untuk atasi masalah kulit berjerawat, berminyak dan berparut sekarang!

signature Ros Ahmad1

Share on
Previous Post Next Post

You may also like

4 Comments

  • Reply titan

    orang laki tak perlu sangat.

    haha..
    titan recently posted… Volkswagen Kuning yang SERAMMy Profile

    18 September 2016 at 12:07 am
    • Reply Ros

      Ye ke..
      Tapi ada juga yang kisah pasal kulit muka sampai malu nak pergi opis.

      18 September 2016 at 8:44 am
  • Reply Umi Kalsom

    Memang best vitamin Shaklee. Hasil memang tak secepat 3 hari tapi selamat. tu yang paling penting. Lagi satu bukan cantik ja badan pun sihat.

    19 September 2016 at 8:51 am
    • Reply Ros

      Aaah. Umi..
      Bukan kulit muka je cantik, cantik dan sihat satu badan. 🙂

      20 September 2016 at 10:16 pm

    Leave a Reply

    CommentLuv badge