Follow:
Kecantikan

Testimoni Shaklee Collagen Powder: Kulit Makin Gebu Dan Anjal

Assalamualaikum

 

testimoni-kulit-makin-gebu-anjal

 

Testimoni 1:

testimoni-collagen-powder-kulit-bertambah-lembut

 

Ada pengguna guna 3 hari kolagen ni,, memang sangat-sangat best katanya.

Kulit makin lembut, kesan jerawat makin pudar, sakit badan dah takde, bangun pagi badan bertenaga je, membunag ok je. Gastrik dah tak timbul.. puasa ok je walaupun hanya minum ESP dan kurma, pecah-pecah kat tapak kaki pun dah hilang.. ni baru guna kolagen selama 3 hari: 3 sachet.. memang marvellous! sangat-sangat berbaloi!

Psssttt. ada Ibu Menyusu yang dah cuba.. dna alhamdulillah tak mengganggu penyusuan, amalh baby lagi suka hisap susu tu.. sedap.

 

Mesti best kalau seawal 3 hari pun dah nampak kesannya.

♡ kulit bertambah lembut
♡ jerawat pudar
♡ takde sakit badan
♡ tak ganggu penyusuan

 

Jadi.. ibu menyusu masih boleh ambil Collagen Powder. Malah, ada yang susu badan makin banyak.

 

Testimoni 2:

testimoni-collagen-powder

Berbezanya muka sis ni lepas ambil Shaklee Collagen Powder.

Sebelum ni, kusam je. Parut jerawat pun nampak.

Selepas amalkan Collagen Powder..
Kulit jadi lebih lembut, gebu dan cerah.
Bekas jerawat pun makin berkurangan.

 

Siapa nak kulit macam ni?

Kena whatsappp Ros cepat-cepatlah kalau nak kulit macam ni. 🙂

Hubungi Ros di 019-367 3245 sekarang juga!

signature Ros Ahmad1

Share on
Previous Post Next Post

You may also like

No Comments

Leave a Reply

CommentLuv badge