Follow:
Kecantikan, Tips

Testimoni Kulit Cantik Dengan Shaklee

Assalamualaikum

Tak sabar Ros nak kongsikan dengan anda testimoni kulit cantik dengan Shaklee ni. Cuba tengok gambar bawah ni. Cantik kan kulit sis ni… Macam tak percaya pula yang dulu kulit dia teruk sangat. Ada jerawat dengan parut hitam lagi. Sekarang.. anda tengok lah sendiri.

Ada orang siap tanya Ros lagi, orang yang sama ke ni. Mesti lah orang yang sama. Kalau tak, Ros tak tunjuk kat anda testimoni. 😛

testimoni kulit cantik dengan shaklee

Produk Shaklee mana yang sis ni ambil?

Sis ni ambil amalkan 3 supplement ni:

  1. Alfalfa Complex
  2. Vitamin C Sustained Release
  3. Vitamin E

 

Fungsi setiap supplement:

  • Alfalfa Complex- detoks seluruh badan untuk mengeluarkan toksin yang terkumpul dalam badan. Ia juga boleh mencantikkan kulit.

 

  • Vitamin C- mencantikkan dan mencerahkan kulit, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigmen.

 

  • Vitamin E- Antioksidan yang kuat untuk mengurangkan kerosakan kulit akibat radikal bebas dan juga Antipenuaan untuk mengurangkan parut, jerawat, kedut dan garis halus. Ia juga mampu memulihkan tekstur kulit yang bermasalah.

 

Apa yang sis ni lakukan?

 

Pada awalnya, sis ni ambil Alfalfa dulu untuk detoks memandangkan muka dia berjerawat. Sebulan lepas tu, baru dia ambil ketiga-tiga produk Shaklee ni. Masuk bulan ketiga, kulit dia mula ada perubahan. Jerawat pun dah makin kurang naik.

 

Yang bestnya, kulit dia makin cerah. Tak sangka betul. Asalnya dia nak hilangkan jerawat dan parut hitam tu je. BONUS tu untuk dia kerana konsisten ambil ketiga-tiga supplemen tanpa putus asa.

 

Nak cantik, kena sabar tau.

 

Ros sendiri dah rasa penangan ambil Vitamin C sahaja dalam dos special selama 2 bulan lebih. Hasilnya.. memang menakjubkan. Anda boleh baca sendiri testimoni Ros di entri >> Kulit Cantik Tanpa Suntikan Vitamin C <<

 

Nak order? Boleh hubungi Ros di 019-367 3245 sekarang. Ros akan beri konsultasi eksklusif kepada customer Ros. 🙂

signature Ros Ahmad1

Share on
Previous Post Next Post

You may also like

No Comments

Leave a Reply

CommentLuv badge