B-Complex

Petua Hilangkan Senggugut Dengan Cepat

Assalamualaikum   Seksakan bila kena senggugut. Rasa macam nak patah pinggang. Bukan Ros seorang je cakap macam tu. Sis ni pun sama. Tengok apa lagi yang beliau kongsikan dalam video […]

Assalamualaikum Ibu yang hamil pasti inginkan bayi yang dikandung mendapat nutrisi dan zat yang mencukupi untuk perkembangan bayi di dalam rahim. Untuk menjamin kesihatan ibu dan bayi yang dikandung, ibu-ibu […]

Promosi Shaklee Julai  2015

Assalamualaikum Hari ni dah 1 Julai. Sekejap je setengah tahun dah berlalu. Cepat sungguh. Hari ni Ros nak kongsi dengan anda 3 promosi Shaklee yang sangat best. Rugi kalau anda […]