Follow:
Tips Keibubapaan

Supplemen Untuk Anak Sihat dan Bijak

Assalamualaikum

 

Sebagai ibu bapa, mesti kita inginkan yang terbaik untuk mereka. Setiap kali lepas solat, pasti kita akan doakan yang terbaik untuk mereka. Semoga mereka dikurniakan kesihatan yang baik dan kecerdasan akal agar dapat menerima ilmu yang dipelajari di sekolah.

 

Ros memang ambil supplement sejak 3 tahun lepas. Bermula dari set menyusu semasa menyusukan anak pertama dahulu.

 

Sekarang anak pertama Ros, Luqman dah berumur empat tahun lebih. Petah bercakap. Tak berhenti-henti pula tu. Jenuh ummi dan abi kena layan.

 

Orang kata anak yang menyusu susu ibu ni bijak. Ros rasa betul lah. Luqman dan adiknya, Maryam dua-dua bijak. Alhamdulillah.

 

Bila dah bercerai susu, Ros bagi diorang supplemen tambahan agar diorang dapat khasiat yang cukup untuk tumbesaran mereka.

 

Salah satu supplemen yang Ros bagi adalah Omega Guard. Minyak ikan semulajadi yang kaya dengan DHA dan EPA.

 

Dengan Omega, bukan sahaja anak anda jadi bijak. Tetapi anak anda juga sihat sejahtera. Kalau demam, batuk atau selesema pun, cepat je baik. InsyaAllah.

 

Ros kongsikan dengan anda satu testimoni ni.

1471172270958

 

Perkongsian daripada Puan Khadeeja

Yaya dari umur setahun Dya berikan Omega.

Sambil senyum je Yaya kunyah Omega tau!

Yaya lebih fokus, petah, cepat bercakap dan cepat menghafal.

Yang best, pipi Yaya kalua waktu panas, pink-pink.

Alhamdulillah, Yaya susah demam dan selesema.

Syukur ada minyak ikan yang hebat macam ni.

 

Nak order, hubungi Ros di 019-367 3245. Ros akan bantu anda dengan cara makan yang sesuai dengan usia anak anda.

signature Ros Ahmad1

Share on
Previous Post Next Post

You may also like

1 Comment

  • Reply Ibu Zarith

    Memang wajib ada Omega Guard ni. Bukan setakat penting untuk perkembangan otak dan saraf, ia juga sangat membantu jika anak batuk dan selesema sebab ianya bantu cairkan kahak. Zuyyin Zayra pun suka sangat Omega Guard ni =)
    Ibu Zarith recently posted… Paste Halia Bantu Redakan Batuk BerkahakMy Profile

    15 August 2016 at 1:28 am
  • Leave a Reply

    CommentLuv badge