Follow:
Hamil

Supplemen Kalsium Terbaik Untuk Ibu Mengandung (2018)

Assalamualaikum

Kalsium merupakan mineral yang perlu kita ambil untuk tulang dan gigi yang kuat. Tidak terhad kepada kekuatan tulang sahaja, banyak lagi manfaat kalsium kepada kita.

Ros mahu perkenalkan kepada anda satu jenama pil kalsium yang bagus. Ianya semulajadi, selamat dan berkesan.

Pil kalsium yang Ros nak syorkan kepada anda ini dalam bentuk kalsium tablet yang kecil dan mudah ditelan, namanya Ostematrix dari Shaklee.

Ostematrix bukan sekadar pil kalsium semata-mata. Tetapi Ostematrix ialah supplemen kalsium dan magnesium.

Jom tengok kandungannya Ostematrix Shaklee:

Kalsium: bahan asas untuk membina tulang

Magnesium: membantu menghantar kalsium ke tulang

Boron: membantu metabolisme tulang

Vitamin D: merangsang penyerapan kalsium

Kuprum, zink, mangan: mengaktifkan enzim yang membantu meningkatkan kepadatan tulang

 

Kelebihan pil kalsium, Ostematrix Shaklee:

Ostematrix didatangkan khas dengan campuran 7 nutrien penting termasuk kalsium, vitamin D, magnesium, zink, kuprum, mangan dan  boron untuk membantu membina ketumpatan tulang.

Ujian klinikal menunjukkan yang pengambilan hanya 2 tablet Ostematrix menunjukkan peningkatan dalam paras kalsium darah yang signifikan, diukur dalam tempoh 12 jam.

 

Ostematrix- Pil kalsium untuk ibu mengandung

Ibu mengandung perlu mengambil supplemen kalsium tambahan untuk membantu perkembangan tulang bayi yang dikandung. Jika kalsium tak cukup, kalsium akan dicuri daripada tulang kita. Kalau dibiarkan, tulang jadi cepat rapuh dan gigi pun mudah patah.

Nak ke? Mesti tak nak kan.

Berdasarkan pengalaman mengandung Ros sendiri, bila ambil Ostematrix, hilang lenguh-lenguh badan yang Ros alami. Kejang kaki waktu malam pun tiada. Mood juga jadi lebih baik kerana badan kurang penat disebabkan tidur yang lebih berkualiti setiap malam.

Disebabkan kesan yang Ostematrix yang sangat positif, Ros teruskan makan Ostematrix sampailah Ros bersalin. Masa berpantang pun Ros masih makan Ostematrix sebab risau kena sembelit masa berpantang.

Anda boleh baca pengalaman Ros berpantang dengan Set Berpantang Shaklee di entri ini >> Perbezaan berpantang tanpa makan jamu.

 

Mengandung di usia 30an?

Lagi penting untuk anda ambil Ostematrix kalau tak nak tulang semakin rapuh dan sakit-sakit badan macam orang tua.

 

Berapakah keperluan kalsium ibu mengandung?

Keperluan kalsium ibu mengandung: 1000mg – 1200mg

Keperluan kalsium wanita dewasa: 1000mg

 

 

Jom tengok testimoni pengamal Ostematrix tegar:

 

Harga Ostematrix setanding harga pil kalsium di farmasi?

Harga sebotol Ostematrix ialah RM 61.25. Ianya mengandungi 120 tablets dan tahan hingga sebulan.

 

Promosi Shaklee September 2018

Untuk bulan ini, Ros cadangkan anda ambil terus 3 botol kerana bulan ni ada promosi beli 3 botol dapat 5% diskaun. Tahanlah sehingga 3 bulan kan.

Ros yakin anda takkan menyesal ambil 3 botol Ostematrix terus. Malah, tak nak miss makan ostematrix setiap malam sebab bangun pagi rasa lebih segar. Sembelit waktu mengandung pun takde. Cramp kaki masa mengandung pun takde.

Ostematrix- Buy 3 Get 5% less

 

Bagaimana nak dapatkan pil kalsium Shaklee ni?

Untuk pembelian pantas, klik button “PESAN SEKARANG” di bawah:

Atau anda boleh juga klik sini >> www.wasap.my/60193673245/OrderOstematrix

Share on
Previous Post

You may also like

No Comments

Leave a Reply

CommentLuv badge