Follow:
Kesihatan Optimum

Sakit Lutut Boleh Hilang Dengan Collagen?

Assalamualaikum

Masa kita kecik-kecik dulu mesti kita pernah panjat belakang mak masa mak tengah solat.
Sekarang pun, Luqman dan Maryam kadang-kadang panjat bila tengah sujud.

 

Sabar je lah kan. Mak kita pun sabar dengan kita dulu.

 

Bila dah besar panjang ni, tengok mak tak boleh solat macam biasa. Sedih juga. Teringat masa kecik-kecik dulu, kita panjat belakang mak. Lepas mak habis solat, kita duduk di riba sambil mak baca doa.


Bila mak susah nak jalan sebab sakit lutut, lagilah remuk hati kita. Nak-nak kita duduk jauh dari mak. Tak boleh nak tolong pegang tangan mak.


Tapi kan… nak bagitau..
Lepas mak makan Shaklee Collagen Powder, mak dah tak sakit lutut masa solat. Best kan dengar..


Berjalan pun dah boleh berjalan macam biasa. Syukur. Alhamdulillah.


Baru tahu Collagen ni bukan untuk anjalkan kulit je. Boleh juga kurangkan geseran di sendi lutut mak.


Lebih-lebih lagi, Shaklee Collagen Powder ni sangat ringan. Cepat diserap masuk ke dalam badan. Sebab tu cepat mak rasa kesannya.

 

Korang bagilah mak korang try Shaklee Collagen Powder juga. Senang hati tengok mak boleh solat macam biasa nanti.

 

Boleh hubungi Ros di 019-367 3245 untuk dapatkan sekotak.

Share on
Previous Post Next Post

You may also like

1 Comment

  • Reply bumpyella

    ila da try collagen shaklee ni. mmg bagus untuk sendi
    bumpyella recently posted… Alternatif Ubat Untuk Darah Tinggi Tanpa DadahMy Profile

    5 January 2017 at 2:09 pm
  • Leave a Reply

    CommentLuv badge