Follow:
Promosi Bulanan

Promosi Shaklee Mei 2016- Collagen Dan Alfalfa

Assalamualaikum

Hujung bulan lepas agak busy bagi Ros. Baru sekarang dapat update promosi Shaklee Mei 2016. Menarik juga promosi bulan ni sebab bulan puasa pun dah nak dekat. Siapa yang nak kelihatan gojes masa raya nanti, patut rebut promosi bulan ni iaitu Shaklee Collagen Powder. Alfalfa pula bagus untuk detoks badan kita yang selama ni makan ikut sedap je kan. Eloklah kita detoks toksin yang dah lama terkumpul tu. Boleh lah tampil sihat, slim dan gojes masa raya nanti. 🙂

 

promosi shaklee mei 2016

 

Shaklee Collagen Powder ada promosi Buy 6 Free 1. Anda boleh buat stok atau hadiahkan  Collagen ni kepada ibu bapa anda terutamanya yang kerap sakit lutut dan sendi. Collagen membantu dalam memelihara kesihatan sendi. Ada makcik tu, lepas amalkan Collagen, boleh turun naik tangga tanpa masalah. Kalau tak sebelum ni, nak jalan jauh pun tak boleh, apatah lagi nak naik tangga.

 

Alfalfa ni raja segala herbs. Ros takde ambil apa-apa jamu kecuali Alfalfa ni. Wanita kena ambil Alfalfa untuk jaga kesihatan dalaman. Ibu menyusu pun boleh ambil Alfalfa sebagai milkbooster.

 

Untuk kanak-kanak, Vitalea For Children masih ada promosi. Ibu bapa mana yang ada anak cerewet makan, bagi anak supplement multivitamin ni untuk tampung nutrisi yang mereka tak dapat daripada makanan.

 

Nak order? Hubungi Ros di 019-367 3245 untuk dapatkan produk Shaklee di atas. Setiap pembelian dari Ros, anda akan mendapat konsultasi eksklusif. Cepat! Jangan terlepas harga menarik bulan ni sahaja.

signature Ros Ahmad1

Share on
Previous Post Next Post

You may also like

No Comments

Leave a Reply

CommentLuv badge