Follow:
Promosi Bulanan

Promosi Shaklee Disember 2016 – Collagen Powder

Assalamualaikum

 

Dah 6 hari kita berada di bulan Disember. Dah hujung tahun dah.. Mulai bulan depan, kita dah masuk tahun baru, 2017.

 

Bagi yang ada anak nak masuk darjah 1, eloklah shopping barang keperluan anak awal-awal. Ros pun akan mulakan rutin baru tahun hadapan bila Luqman masuk tadika. Macam mana lah agaknya ye?

 

Ok.. berbalik kepada promosi Shaklee bulan ni, ada harga menarik untuk Collagen Powder.

  • Beli 6 dapat 7 kotak
  • Beli 2 dapat 15% diskaun

promosi-shaklee-disember-2016

 

Collagen Powder ni bukan untuk tegangkan kulit, cerahkan kulit je. Lebih daripada tu tau.

 

Ros nak share sedikit pasal mak mertua Ros. Baru je minggu lepas mak dan ayah mertua Ros datang KL. Tidur semalam, esoknya diorang ke Johor pula melawat cucu di sana. Sempat diorang melawat Singapore 2 hari berturut-turut. Kiranya, pergi Singapore balik hari. Esoknya pergi lagi.

 

Masa diorang sampai di rumah Ros, Ros bagi mak mertua Ros beberapa sachet Collagen sebab mak cakap lenguh dan sakit kaki. Balik dari Johor, mak bagitau, bestlah Collagen tu. Kaki mak tak lenguh sangat.

 

Sebelum diorang balik ke Kedah balik, mak bawak balik lagi Collagen. Moga dikurniakan kesihatan yang baik buat mak.

 

Ni lah masa terbaik untuk dapatkan Shaklee Collagen Powder. Boleh baca entri Ros >> Collagen Apa Yang Bagus Untuk Kulit <<, kenapa Ros cadangkan anda memilih Collagen brand Shaklee, bukan jenama lain.

signature-ros-ahmad1

Share on
Previous Post Next Post

You may also like

2 Comments

  • Reply maz mohd

    Bnyak kelebihan kolagen ni.. Bukan sahaja untuk menjaga kemudaan kulit tapi mata, rambut, kuku dan sendi lutut semua plukan kolagen.. #Collagenpowder shaklee terbaik

    7 December 2016 at 9:31 pm
    • Reply Ros

      Betul tu. AJHT tak stok. Altenatifnya, boleh ambil Collagen Powder untuk sakit sendi dan lutut.

      8 December 2016 at 7:22 am

    Leave a Reply

    CommentLuv badge