Follow:
Bisnes

Nak Jana Pendapatan Melalui Blog?

Ni Kak Ros Ahmad ke? 😍

Ada satu pagi, Ros dapat satu panggilan Telefon. Masa tu tengah bersiap-siap nak pergi kerja. Eh.. Dah siap dah pun sebenarnya. πŸ˜…

Tapi ada masa 5 minit. Jadi, Ros pun baca buku β€œPercaya Sebelum Berjaya”. Telefon berbunyi, Ros pun angkat lah. Tertanya-tanya juga siapa yang Telefon awal sangat ni.

.
Assalamualaikum
Ni Kak Ros Ahmad ke?

Ye. Ni Kak Ros Ahmad. Siapa nama yang Telefon Kak Ros ni?

Kak Ros.. nama saya yyyyy. Saya ada baca kat blog Kak Ros pasal nak hilangkan merah-merah kat leher anak tu.. apa nama krim tu.. krim herbal.. herbal..

Oh.. krim herbalblend tu.. untuk nak hilangkan merah-merah..
.

Setiap kali dapat panggilan macam ni, hati mesti berbunga. Bukan apa, hasil usaha dulu-dulu tu, dah nampak hasil.

Tu yang call. Yang whatsapp pun ada. πŸ˜‰

Ni yang buat Ros semangat nak ajarkan teknik yang sama untuk korang-korang yang nak jana pendapatan kedua melalui Medium blog.

Jadi, Ros nak buka 5 tempat untuk bulan disember ni. Sesiapa yang nak ubah tahap kewangan sebelum masuk tahun 2018, jemput whatsapp Ros di 019-367 3245.

jom bertindak sekarang.

Share on
Previous Post Next Post

You may also like

No Comments

Leave a Reply

CommentLuv badge