Follow:
Kesihatan Optimum

Nak Hilangkan Alergi, Bacaan Gula Terturun Sekali

Assalamualaikum

Ada sesetengah orang, bila makan seafood macam udang dan sotong, akan naik bintik-bintik gatal. Macam Ros bila makan ayam. Tapi bukan setiap kali makan ayam akan naik biji-biji tu. Nasib baik la kan. Kalau tak, takkan nak makan ikan dan daging selalu kan.

 

Bila alergi tu datang, pastinya rasa gatal. Bila garu, keluar lah air bisa. Garu memang puas hati. Tapi bila berparut, sakit hati lah pulak kan. 😛

 

Macam Sis ni, abang beliau ada alergi udang dan sotong baru-baru ni. Habis keluar bintik-bintik gatal. Bila gosok, luka pula. Luka kering sekejap je. Lepas tu berair balik.

 

Jom tengok perkongsian Sis yang prihatin ni.

alergi dan diabetes berkurangan dengan vivix

 

Vivix tu bagus sangat. Abang akak alergi makan udang dan sotong baru-baru ni. Sebelum ni takde pula alergi. Badan dia ada keluar macam bintik-bintik gatal. Bila digosok, jadi luka. Dan luka tu bila kering sekejap akan berair semula. Agak lama jadi macam tu sampai ada yang keluar di bahagian muka. Tu dah jadi parut. Hilang encem dia.. Hehehe..

2 minggu ni makan Vivix tu.. Alhamdulillah. Kering dan pulih sepenuhnya. Ujian paras gula dari 10.5 turun ke 7.8 dan terbaru 6.3.. Tu yang cadang nak suruh abang tu teruskan je makan Vivix tu. Nak rekemen kat kak dan abang-abang ipar semua yang memang ada kencing manis.

 

Nak order? Hubungi Ros di 019-367 3245 untuk dapatkan sebotol Vivix hari ni.

signature Ros Ahmad1

Share on
Previous Post Next Post

You may also like

No Comments

Leave a Reply

CommentLuv badge