Follow:
Produk Supplemen

Lobak Merah Elok Untuk Mata

Assalamualaikum

 

Tiap-tiap kali shopping barang dapur, mesti Ros akan beli sayur untuk keperluan seminggu. Ayam pun sama.

 

Antara sayur yang selalu Ros beli adalah lobak merah. Ada jugalah beli sayur lain seperti sawi, kailan, kacang panjang. Ikut tekak nak makan sayur apa minggu tu.

 


Tapi lobak merah wajib ada. Sebabnya, dalam sup boleh letak. Dalam nasi goreng pun boleh letak. Lagi satu, lobak merah tak cepat rosak kalau seminggu tu tak habis tu lagi.

 

Motivasi nak bagi Luqman dan Maryam makan lobak merah.. Ros akan beritahu, makan lobak merah, nanti mata terang. Luqman pun ada cakap, Cikgu Nur Hashikeen Mohd Zain bagitau,  makan carrot nanti mata cerah. 

lobak-merah-elok-untuk-mata

Carrot atau lobak merah korang mesti dah tau kan..

 


Tapi korang kenal tak Carotomax?

 

Carotomax pun boleh bagi mata cerah jugak.

 


Kecil-kecil je Carotomax ni. Bulat-bulat warna merah gelap. Harga dia pun ok je. Tak mahal tak murah.

 


Orang yang amalkan Carotomax ni, retina mata dia akan lebih sihat. Sebab tu, pandangan dia lebih jelas.

signature-ros-ahmad1

Share on
Previous Post Next Post

You may also like

No Comments

Leave a Reply

CommentLuv badge