Follow:
Bisnes

Cari Side Income Untuk Bayar Sewa Rumah?

Assalamualaikum

 

Anda tercari-cari side income? Tak cukup duit nak bayar sewa rumah, ansuran kereta? bil api dan bil air? Anda tidak keseorangan. Ros pasti ramai lagi yang tercari-cari pendapatan sampingan buat meringan beban kewangan yang ada.

 

cari side income

Tak dinafikan lagi, zaman sekarang barang semuanya mahal. Tu belum tengok harga rumah. Rumah sekitar RM 300 000, anda boleh dapat apa? Anda mungkin ada kriteria rumah anda yang tersendiri.

 

Bagi Ros, yang penting lokasi, tahap keselamatan dan kepadatan. Lokasi mesti lah dekat dengan tempat tempat kerja Ros dan suami. Tahap keselamatan adalah wajib kerana rumah sewa Ros sebelum ni pernah kena pecah masuk. Taubat dah duduk apartment yang ramai orang asing.

 

Alhamdulillah.. sekarang Ros dah ada rumah sendiri. Macam orang lain juga, walaupun tak kena bayar sewa, bulan-bulan Ros kena keluarkan duit juga untuk bayar loan rumah.

 

Jom tengok video pendek- perkongsian Puan Nana yang buat bisnes untuk meringankan beban kewangan yang ada.

 

Alhamdulillah.. Dengan Shaklee, Ros dapat duit tambahan untuk bayar komitmen yang ada. Berminat nak buat Shaklee? Hubungi Ros di 019-367 3245 untuk maklumat lanjut.

signature Ros Ahmad1

Share on
Previous Post Next Post

You may also like

No Comments

Leave a Reply

CommentLuv badge